DAPUR KECIL KU

Isnin, 21 Mei 2012

HAPPY BESDAY TO MEEE...MAKIN TUA DAH

Salam..
Hari ni genaplah usia ku 33thn.Alhamdulillah masih lagi bernafas di bumi yg fana ini.
Aku bersyukur juga dgn usia ku skrg ni aku masih mengecapi setiap impian yg aku harapkan walaupun tidak sesempurna yg di ingini tp syukur allah masih memberi peluang dan kabulkan setiap doa yg ku pinta. Kita manusia ni memang tak pernah cukup kan,tapi jika kita tak minta dari allah kepada siapa lagi kita harus minta,cuma aku setiasa berdoa supaya hati ku ini dijauhkan dari perasaan hasad dan dengki kerana dgn perasaan tu semua kegembiraan akan musnah. Dan aku jugak berdoa agar jangan ada yg dengki dan sakit hati pada diriku dan keluarga ku.Aminn...moga kita semua dilindunggi oleh Nya.
ok aku jamukan mata kawan2 dgn kek ciskek jepun ni yer



Ok lah skrg kita tayang kek2 yg aku wat masa mother's days minggu lepas.semua main order mengejut aje.klu tak wat nanti kata sombong lak tp aku memang cuba sedaya upaya utk membuatnya selagi terdaya.

ini order dari tini,satu utk mak sendiri dan satu lagi utk mak mertua.
ini order dari Bob sepupu tini dia pun sama order satu utk mak satu utk mertua tp lagi satu set aku lupalah nak ambik gambar hu..hu..

order dari cikgu tadika kemas,tak nak cream bagai tp nampak kesian sgt dan aku ada belen bc maka aku wat gak lah mcm ni.Bab menulis ni yg aku susah sikit ni aduhlah bilalah nak cantik tulisan ni

5 ulasan:

ogyep yummy mellow berkata...

Salam kenal..
Happy Besday 2 u.. x tua... bertambah matang aje.. cantik kek2 nya...

dapurCikWan berkata...

Selamat hari lahir kak. semoga sihat selalu dan dirahmati olehNya. ;)

banyaknye order...masyukk ;)

Zalieda Zaliedana berkata...

Assalam kak,hepi belated besday ya kak..Moga selalu berbahagia n termakbul segala doa..Sedapnyer kek keju,tuan punya besday wat kek utk diri sendri yer kak,hehe..Cantik2 kek yg akak wat,bestnyer klo pandai deko2 nih kan..

Wattie berkata...

Salam Ida,
Happy belated birthday, semuga dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki...

Mulan berkata...

happy birthday..!!! bestnya semua makanan kat sini..heympt

Mungkin Juga Nak Cuba Yang Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...