DAPUR KECIL KU

Isnin, 20 Disember 2010

PROMOSI JUS MONAVIA

Salam seme...
Dah tengah malam baru aku sibuk nak update blog ni yg ku kira agak lama gak menyepinya.bukan apa kebizian tahap gaban dah kat opis tu sampai muka buka pun aku tak sempat nak jenguk.blk umah lak mcm bese lah klu awal2 memang takde chan lah nak buka nb aku ni,klu buka gak siap bersilat seme dgn kembar.cuma mlm ni mata tak berapa nak ngantuk lagi jd aku update sikit sbb mcm dah ada yg bertanya bila lah ida nak update ni.Aku ingat nak update tentang testimoni aku tp tak sempatlah jd aku buatlah promosi yg sedang makcik aku buat ni.lagipun dia ckp jus ni bagus klu ada sape2 nak cuba blh call atau sms aku yer. 019-9543616-ida.layan aje menu masak2 nanti bila aku rajin lak.







ok klu ada yg berminat jgn segan2 yer call aje.

Tiada ulasan:

Mungkin Juga Nak Cuba Yang Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...