DAPUR KECIL KU

Sabtu, 24 September 2011

ORDER

Ini antara order yg di terima dlm bulan ramadhan dan syawal. terima kasih kepada mereka semua yg sudi order dan sampai berulang2 ordernya.terima kasih byk2 lain kali order lagi yer.
kek butter order dr ms wong
cho moist cake order dari kawan belajar saimah,ini pun bukan dia punya tp kawan serumahnya punya.tq adeq promo aku punya kek

Oreo Cheesecake yg di order dr jiran kat blok rumah ku.tq kak zah
Kek coklat moist utk abg nasir
butter cake utk abg din


Apam ladybird yg di order oleh Hartini kawan sekolah rendah sebenarnya dah byk kali dia order mula2 nak 100 biji lepas tu dia nak lg 200 biji utk buat raya dan ini kali ke tiga 200 biji klu ikutkan ada lg tp aku yg tak sempat nak buat.thank tini walaupun dah berpuluh thn kita tak jumpa sekali jumpa masih mesra dan wajah mu tak berubah seperti masa sekolah dulu gak ,awek muda ni.

ini order dari nurul sempena org nak merisik khabar he..he..kumbang dah melekat dah kat bunga jd nak tau ler bunga dah berpunya ke belum. mulanya nak ladybird 100 biji tp aku ckp klu letak ladybird seme utk tetamu nanti ada yg takut lak jd aku suruh campur dgn polkadot(memandai aje aku ni kan)
100 biji cho moist cake ni di order oleh kak marsitah nun jauh di selatan sempena majlis pernikahanya 16/9 minggu lepas.maaf lah kak ita sy tak dpt pergi jauh sgt.kak ita ini kiranya kakak angkat ku sejak belajar dulu dan dia selalu jugak lah dtg singgah umah aku bila dia kena outstation kat KL ni.thank kak ita

100 biji polkadot ni order oleh adeq thanks

kepada yg sudi order terima kasih byk dan klu gambar takde tu maknanya aku dah ter delete mintak maaf byk2 yer.
klu ada yg berminat utk order blh call 019-9543616

Tiada ulasan:

Mungkin Juga Nak Cuba Yang Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...