DAPUR KECIL KU

Sabtu, 24 September 2011

AL-FATHIHAH & SALAM TAKZIAH BUAT LIYANA DAN KELUARGA

Salam hujung minggu utk semua..




Hari ini pagi2 lagi aku dah dengar berita sedih. Masuk opis tadi aku buka Fb lepas tu ternampak komen yg kwn2 post dekat wall liyana hood yg mengucapkan takziah atas pemergian anak bongsunya itu. Sebenarnya semalam pun dah ada kawan2 yg post pasal keadaan anak liyana. Sebenarnya kita hanya mampu merancang allah yg menentukan semua. Mungkin kita kehilangnya adik aizal utk waktu sekarang kerana jika dia masih bernyawa mungkin lagi bertambah teruk kesensaraan hidup nya, sape yg tahu hanya allah yg Maha mengetahui. Walaupun pedih dan perit apa yg di lalui tp percayalah hanya itu lah yg terbaik buat mereka. Marilah kita sama2 berdoa agar arwah tenang dan keluarga liyana dpt menerima hakikat kehilangan ini. Betul org kata org yg memandang tak sama dengan org yg menanggung tp sekurang2nya mereka yg memandang Cuma menyelami hati dan perasaan org yg merasai. Khas buat Liyana sekeluarga percayalah segala apa yg terjadi ada hikmah di sebaliknya,mungkin kita tak mampu utk melihat sekarang tp akan dating hikmah tu tetap akan muncul dan dengan sendiri nya kita akan berkata. Alhamdullillah ada hikmahNya.

Aku mengenali liyana sejak mula berkenalan dalam dunia maya.masa tu aku hanya ada marlida.fotopages  dan bergitu juga dgn liyana. liyana

kami berkenalan malah sentiasa bertanya khabar klu tak dlm internet dgn telefon. Walau tak pernah bersua tp terasa agak rapat Cuma akhir2 ini kerana kesibukan masing2 kami jarang bertegur sape dlm fb. Buat liyana akak harap liyana tabah dan kuatkan semangat walau kita kehilang anak yg tersayang,ingatlah dia akan sentisa berdoa utk diri kita.



N3 tiada gambar

Tiada ulasan:

Mungkin Juga Nak Cuba Yang Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...