DAPUR KECIL KU

Isnin, 17 Januari 2011

OFFER..OFFER..UTK EPA UNTIL 24 JAN


Salam semua
Kawan2 nak bg tau skit sini ada offer yg sangat2 menarik demi menjaga kesihatan badan kita.Jgn ingat nak mkn aje sedap tp badan tak mau jaga gak.Jadi sempena ada promosi yg aku rasa memang berbaloi ni aku nak bg tau ler kat kawan2 pasal EPA ni.Klu normal price harganya RM119 utk satu botol dan sekarang ni ada promosi hanya RM75 utk satu botol.sgt2 berbaloi.aku sendiri pun mengamalkan EPA ni dan alhamdulillah setelah mkn EPA ni jerawat kat muka dah tak naik lagi,masalah PMS pun dah kurang jd klu sape2 yg berkenan tu blh sms aku yer 019-9543616.
Cepat2 sebelum promosi tamat 24 Jan ni

kat bawah ni aku ada copy tentang kebaikan EPA ni jadi sape2 nak tau khasiat nya silalah baca yer utk edisi BM tunggu dulu.


Sumber dari http://val-successbeautyhealth.blogspot.com/2009/01/elken-mrt-balanced-nutrition-epa-dha.html

Tiada ulasan:

Mungkin Juga Nak Cuba Yang Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...