DAPUR KECIL KU

Isnin, 22 November 2010

MISS & MRS QUEEN 2010

Semalam aku telah menghadirkan diri ke Ladies Carnival di Sunway Convention Center.Bkn apa nak tengok sendri org2 yg telah menggunakan produk2 yg telah aku tunjukkan sebelum ini dan sambil2 tu ada lah jualan murah he..he..tp aku takde beli byk beli 1 compact bedak aje beli pun kesnya rega RM10 klu biasa hrgnya RM100++ apa lagi rembatlah kan tp nak beli tu pun ada syarat iaitu PWP jd aku biasalah tumpang kawan belikan he..he..dptlah murah.Jomlah layan gambar yg tak seberapa aku ambik sbb nya org ramai sgt2 sampai aku naik lemas dan dlm hati ada simpan angan2 nak gak naik atas pentas tu tp bila tengok kena jawab soklan tu yg naik lemah badan tu


yg baju putih tu anak2 dara dan yg warna pink tu mak2 org ler @mrs


tengok lah seme nya nampak cantik padahal klu tengok sebelum ni seme nampak mcm org tak siap aje(setiap seorg memperkenalkan diri sambil di tunjukan gambar beberapa bln sblm mereka ni di atas pentas)

Tiada ulasan:

Mungkin Juga Nak Cuba Yang Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...