DAPUR KECIL KU

Ahad, 7 November 2010

WIN TEA

Salam di hari minggu,ok mlm2 ni aku nak kongsi sikit pasal kesihatan lah itu pun klu ada yg nak baca klu tak nak baca nak wat mcm mana kan.Win Tea ni aku baru aje cuba so nak share lah dgn korang2 semua pasal kebaikannya.yelah aku ni selain dari hobi suka memasak aku juga sukakan kecantikan,boleh dikatakan dari sekolah lagi(padahal dari aku blm sekolah memang slalu ambik make-up mak aku) aku cukup suke dgn make-up jd skrg ni sejak dua menjak dah ada kembar minat aku untuk cantik dah kurang bukan apa klu kita nak cantik kita mesti ada masa utk manjakan diri jd almaklumlah bila dah ada anak kembar ni memang aku tak cukup masa sbb nak melayan kerenah dia tp hobi masak tetap ada he..he..cuma yg pasal kecantikan ni aku abaikan sikit.Dulu masa aku menyusukan kembar memang takde masalah pasal berat badan tapi bila dah stop paham2 aje lah badan aku dgn tetiba aje naik mendadak dari 75kg kpd 80kg dan skrg malu nak ckp hu..hu..dah serupa giant kot.jadi aku telah ambik inisiatif utk minum win tea ni.aku pernah cuba mcm2 produk tp semuanya membazir duit aje badan tetap ler naik gak.Jadi aku pun minum win tea ni,ada kesan walau tak byk yelah lemak tepu lagi pun baru minum blm abis sekotak pun.

Alasan utk minum Win Tea
*Detoksifikasi
*Melangsingkan Badan
*Mengembalikan Kesegaran Kulit Wajah
*Memanjangkan Jangka Hayat(ini kuasa allah)
*Mengekalkan Tahan Kolestrol Yang Sihat

Faedah Win Tea
*melancarkan peredaran darah
*merangsang kecerdasan otak
*Detok(penjagaan usus)
*Imuniti
*menambahkan kesegaran/kehalusan kulit
*meningkatkan fungsi penghadaman
*mengembalikan kecerdasan


Kesan selepas minum win tea
*badan mula berpeluh tujuannya adalah utk membuang toksin dalam badan melalui peluh2 yg keluar
*ia juga memudahkan kita utk ketandas tp utk permulaan aje sbb mula2 tu win tea nak buang lemak2 yg dha berkurun duk betapa dlm badan ni
*kulit semakin sihat sbb toksin dlm badan makin kurang-penting ni bg aku dan utk sape2 nak cantik he..he..
*badan makin kurang timbangan-ini lagi penting

Jadi klu ada sape2 berminat contact aku yer ni no nya 019-9543616 atau blh aje email di marlidaida@yahoo.com

Harga satu kotak RM77.00(utk 2 bln)
Trial pek RM40.00(utk 1 bln)

Tiada ulasan:

Mungkin Juga Nak Cuba Yang Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...