DAPUR KECIL KU

Sabtu, 23 Oktober 2010

BESDAY GIVEAWAY CONTEST

http://denuanza.blogspot.com/2010/10/my-1st-ga.html#links

Hari ni aku telah termasuk ke satu blog ni yg mana dia ckp cuba mencari publisiti he..he..(jgn marah yer) takpe2 aku sokong bila lagi org nak kenal klu kita tak kenalkan diri kita ni he..he..so kiranya aku pun nak tumpang glemer gak ler sbb aku tengok follower aku tu slow aje(ke aku yg slow) Shieda kira tuan tanah nak ambik kesempatan gak ni.Ok kita terus ke niat asal tujuan N3 ni aku buat.Bkn lah sbb RM30 tp aku rasa mcm aku suka nak buat sambil2 nak tengok aku ada skill ke tak tp aku rasa sah2 kalah ni,yelah tengok aje gambar2 n3 aku pun hampeh sbb bergambar dgn hp aje.

Nama nya Shieda @ Cik Cida(FB) atau dulu aku panggil Nuanza(nama bunga katanya)Pada awal perkenalan kami hanya di dunia Fp yg skrg ni dah mula tunjukan kemalasan sbb selalu aje error tp dulu ni ler tempat yg paling glemer bg org2 spt aku dan Shieda.Tak lama lepas tu seme duk pakat wat blog plak termasuk aku konon2 nak wat back up bg resepi2 yg dah di cuba tp gaya2nya mcm ada org tutup terus aje fp nya.aku plak dah jd mcm suam2 kuku sbb jgn kata umah kayu umah banglo jarang2 aje aku duduk sbb aku suka duk hotel(fb) plak he..he..jgn mare yer.

Ok..ok..melalut2 aku ni benornya nak tunjuk teror ke tak wat kad ni sbb shieda nak sambut besday dia,klu aku buat kek dia pun pandai gak wat kek jd wat kad aje lah tp tu ler yg lemah smgt kit sbb aku bab2 editing ni memang fail terus lerr..tp mai kita tengok aku punya acu cuba try test jd dok

Khas buat Shieda moga persahabatan ini tidak berlalu begitu aje pasti ada detik-detik pertemuan yg bakal kita lalui .Kita memang punya minat dan citarasa yg agak sama jd aku dah tak tau apa lagi nak tulis walaupun tuan yg anjurkan contest ni kata sepatah dua kata tp aku ni dah terlebih kata he..he..sorry..apa mcm ada peluang tak.Aku buat sekadar suka-suka so kawan2 yg lain jgn kecik ati klu aku tak buat plak sbb ari ni aku terasa senang jd apa salah aku menjebakan diri utk buat benda ni.Shieda kita memang suka gambar kat atas tu sbb tu takde gambar masakan yer sbb kita suka tengok tayar beskal kempis tp jgn risau dah cover dgn kita punya gambar,

Tiada ulasan:

Mungkin Juga Nak Cuba Yang Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...