DAPUR KECIL KU

Khamis, 19 Mei 2011

ORDER KEK

Saje nak tayang order2 yg dah basi ni.entah dah tayang ke belum aku pun dah lupa sbb dah lama sgt.bln lepas punya order ni kumpul aje lah sekali
Order dari jiran sebelah umah sempena besdaynya.dah byk kali order dan tiap kali order mesti nak kek coklat lembab ni sbb katanya sedap.alhamdulillah.tak nak cream2 katanya klu blh kosong aje tp aku lak yg kesian kat besday girl so taruk lah coklat cair gitu

Order dari opismate utk besday anak gadisnya.tq alfred.last year dia order cake carrot thn ni order cheese cake pulak.

Order dari nana gerai sebelah bihun sup.di sebabkan tengok yg alfred punya order dia pun nak gak tp nak kecik aje dan kosong jd aku wat mcm tu aje lah.aku memang tak pandai betul bab hias2 ni

sempena majlis cukur jambul cucu sulung so nenek sponsor kek tecik ni utk org marhaban ada lagi satu kek besor tp aku dah delete gambar nya.takpelah.

Tiada ulasan:

Mungkin Juga Nak Cuba Yang Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...