DAPUR KECIL KU

Jumaat, 15 April 2011

ORDER KEK

Salam
nak tayang order2 kek yg dah lama sgt aku peram ni,bila nak delete gambar dlm folder baru perasan ada lagi gambar kek yg belum di tayang.klu tak nak tengok tengok tutup aje mata tu sbb aku memang jenis tak pandai bab hias2 ni.
sbb tu aku lebih suka ambik order yg takde topping senang keje tp klu dah org nak sambut besday katanya simple2 pun nak kena wat gak kan.


Coklat Moist Cake yg di order oleh jiran sebelah umah.dia order pun masa aku dah balik dr niaga dah mlm nak lak besok mana nak cari bahan2 jd aku guna apa yg ada ajelah.





Marble Brownies Bluebery Cheese
order dari kak bariah utk buat mkn2 kat kg

carrot cake dgn almond nibs sama order dari kak bariah gak.katanya ayah dia suka sgt dgn kek ni.

tq kepada yg sudi order dgn kita yer lain kali blh order lagi

Tiada ulasan:

Mungkin Juga Nak Cuba Yang Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...