DAPUR KECIL KU

Khamis, 9 Jun 2011

NORA ELENA vs NUR KASIH

Salam...
skrg tengah hangat cite NORA ELENA yer..
ada sampai mcm nak bergaduh2 pun ada..yaaa..ampun jgn lah sampai mcm tu sekali
entah apa lah silap citer tu yer sampai jd kontroversi sgt ni.agaknya sbb SETH TAN atau NORA ELENA?
kena jawab sendiri lah.
Dulu masa citer NUR KASIH pun sama jugak tapi tak ketara sgt sbb nya nur yg jd isteri idaman lelaki mungkin lelaki tak tergila2kan citer nur kasih sbb masih ramai perempuan di luar tu ada ciri2 mcm nur amina tapi sekrg citer NORA ELENA di menjadi kergilaan para isteri dan wanita mahupun anak gadis sbb nya watak Aron Aziz sbg Seth tan tu yg bergitu romantik giler menjadi angan2 setiap wanita mungkin juga kerana kat luar tu dah kurang atau pun senang citer memang takde pun lelaki romantik ni.tolong jawab sikit..
Tapi bg aku lah 'romantik' ni atas tafsiran dan cara masing2 lah.setiap manusia ada kelemahan dan kelebihan. Tapi yg bab bunga tu sekali sekala teringin gak kan....(he..he..ada juga)tapi dlm hidup perkahwinan ku ini pun aku dah pernah teima kejutan bunga dr suami ku dan terasa lah amat2 terharu gak hu..hu..tp itu kisah 9 thn lepas lah..(masa berdua bkn berempat..tengok dah mula nak membezakan pulak)tapi biarlah itu jd kenangan buat ku sampai bila2.Sebenarnya klu lelaki ni nak jd romantik mcm Seth tu aku rasa poket dia org pun nak kena penuh gak biarpun tak dpt pakai kete mcm Seth tu..kesimpulanya duit itu penting(apa pulak tiba2 pasal duit ni) sape setuju???

Dah lah byk sgt aku membebel ni jom tengok hasil bunga2 ku yg selama ni aku cuma tengok aje org buat tp kali ni aku try gak buat.apa komen?

Tempahan dari kak pah utk diberikan pada jiran kami yg kendurikan anak nya sabtu lepas.tak tau lah apa reaksi yg menerima cuma kak pah ckp lain kali nak tempah lagi untk anak bujangnya pulak.harap2 dia org suka lah.aku pun tak sempat nak ke kenduri tu.
pg2 lagi aku dah anto itu pasal malap aje gambar nya.ialah deco pun subuh2 ari.klu nak deco awal2 kembar kacau pulak.
sambil2 tu deco tu aku buat lah kayu keramat utk buat sarapan tp aku ada tambah sikit bahan lain dr resepi ibu ku(memandai aje ida ni)
aku ada tambahkan water roux kat dlm resepi ni dah hasilnya memang gebu dan lembut sgt2 cubalah klu tak caya.aku uli pakai tangan aje malas nak masukan dlm BM tu. resepi nanti dulu yer nak gi ngedeng umah madiha jap resepinya.

3 ulasan:

Wattie berkata...

Salam Ida,
Wahhhhh, kamera baru ker ni, cantik la gambar2 yg diambil. Cupcakes pun makin cun, congrats. Hebatla, dah jadi model tudung lagi, tabik spring la kat Ida, semuga terus sukses ya

Mamasya berkata...

Assalammualaikum Ida.apa kabar? sy baru berkesempatan nak jln2 blog kwn2..rindu dgn kwn2.sejak dok sini belum berkesempatan tengok citer2 msia di internet...tentu menarik citer ni.
cantik bunga ros Ida tu..

Lovely Kitchen berkata...

geram tgk rose tu...nak sgt try buat tp takut x jadi buttercreamnya...ajar e-na bole...hi hii

Mungkin Juga Nak Cuba Yang Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...