DAPUR KECIL KU

Rabu, 16 November 2011

SELESAI SUDAH .... KINI DIA BERGELAR ISTERI

masih menahan debaran sebelum begelar isteri
alhamdulillah dah selamat.muka pun dah senyum dah

Majlis Pernikanhan 11-11-11
masih belum siap utk majlis persandingan

wajah seorang isteri(baru makcik sedar dah besar rupanya sha teringat dulu2 bila nak raya makcik kena tolong carikan persiapan skrg semua tu dah berlalu)
akhirnya bersatu jua
sesi menepung tawar.inilah pertama kali aku menepung tawar.ini pun sbb org dah panggil klu tak jgn harap aku buat
bila tiba masa  utk 2 lagi sharifatul ni aku agaknya lagi sedih.entahlah tak dpt gambarkan perasaan aku waktu tu cuma apa yg aku rasa sedih ada gembira pun ada.
tamat sudah majlis


bila dah selesai kita rehat dulu minum2 teh sambil mkn mee goreng

antara tetamu yg jauh dtg.
TERIMA KASIH SEMUA YG SUDI HADIR WALAUPUN SESAT2 SAMPAI JUGA

7 ulasan:

munna berkata...

tahniah buat akak dan anak...cantiklah anak akak ....

MaDiHaA a.k.a Ratna berkata...

Tahniah & selamat pengantin baru Syarifatul Aishah & Fazril. Selamat melayari bahtera rumah tangga yg akan dilalui bersama. Semoga suka, duka, masam & manis kehidupan dpt dihadapi dengan rasa kesabaran, tolak ansur & kerjasama mudah2an kekal bahagia membawa ke syurga.

Tahniah juga pada Ida... dah merasa ye gembira & sedihnya bila anak dara di'ambil' org... hehehe...

~~DAPUR KECIL KU~~ berkata...

terima kasih atas pujian2 tu.itu semua anugerah dan kita jgnlan terlalu memuji sbb semua tu hanya sementara.
terima kasih buat kak long sekeluarga yg sudi dtg jauh2

Zaliedana berkata...

Assalam kak ida tahniah ya utk akak n family..Moga pengantin baru kekal bahagia hingga hujung nyawa..Cantik sgt anak akak,mmg da iras ngan twin jugalah kak ida..

Cho Zila berkata...

cantikler syarifatul aishahtu .. ingatkan artis mana tadi... semoga menjadi isteri mithali... idapun kemain cantik akak tengok nampak lain.... tahniah...

~~DAPUR KECIL KU~~ berkata...

CT terima kasih atas ucapan tahniah tu.ramai yg ckp mcm tu dah adik beradik mesti ada irasakan

kak zila kembang kempis tuan rumah kena puji he..he..terima kasih

Mamasya berkata...

Slmt pengantin baru buat Syarifatul Aishah & Fazril....moga bahgia hingga ke anak cucu. Cantik berseri pengantin.Tahniah juga buat Ida dan suami dpt menantu dan bertambah ahli keluarga....

Mungkin Juga Nak Cuba Yang Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...