DAPUR KECIL KU

Rabu, 16 Mei 2012

KEK BESDAY PAKCIK BOB

Salam..
Wordless wenesday..
Selamat Hari Guru..especially buat semua guru2 ku yg pernah mengajarku,pensyarah2 yg mcm kawan2 ku rasakan kerana mu ku berada disini dan di kedudukan ku ini walaupun tak tinggi tp alhamdulillah mgkin dulu aku suka bermain2 dan suka ponteng sekolah tp kerana mu guru ku tetap kedepan setelah tersedar dari mimpi yg kosong.

Skrg kita layan kek pakcik bob ni.permintaan yg rasanya sukar utk di buat(sbb aku memang tak pandai nak lukis2) tp tak mampu utk di tolak.
order lak mengejut tp klu aku ada stok brg masih blh diterima klu takde mintak maaf ajelah
beserta dgn apam ladybird dan angry bird
tangan senget.tulis pun tak betul tp takde lak aku dgr komplain mgkin sbb dia ckp nak kek aje bkn mintak deco2 pun so dia tak layanlah yg senget benget tu
ini pun mengejut jd ala kadar aje mampu ku buat.aku pun ikut serta masa majlis ni cuma tak sangka yg cc ni nak di buat hantaran sekali klu ku tahu aku deco lebih2 he..he..ingt org yg order ni saje2 nak bg gift kat tuan rumah.dah sampai tempat(rumah perempuan)baru ku tahu kek tu ikut sekali.(aku ikut pun sbb abg yg jd jurucakapnya kira wakil lah)

2 ulasan:

dapurCikWan berkata...

ala tomei spongebob tu ;)

mama sara nur @ Cik Nor berkata...

assalam
tq sudi kenal akak
cantik kek besday tu tulisan senget tp tetap berseni ida
cc pun nampak cantik dan sedap dgn limpahan coklat

Mungkin Juga Nak Cuba Yang Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...