DAPUR KECIL KU

Selasa, 22 November 2011

ORDER APAM

Ini order apam utk minggu ni alhamdulillah
kat bawah ni order dr zaid
order dr saimah kwn masa poli dulu apam ni katanya nak di letakkan kat meja pengantin utk acara mkn beradap.harap2 berkenang lah dgn coraknya tu

utk majlis berkhatam pada hujung minggu baru ni.sebenarnya kak nani nak 50 bungkus tp aku dah tersilap paham ingat nak 50 biji.takpelah dah rezeki byk tu aje lgpun dia order mengejut call tengahari nak mlm tu gak dah lah masa tu aku keje lagi.blk keje baru buat itu yg salah paham tu.

lepas saimah dtg ambik apam kat atas tu ptg tu gak aku dpt call dr dia katanya kawan dia nak order apam jugak.tp nak ladybird seme.dtg ambik ahad ok no hal insyallah aku siapkan.

ni pulak zaid punya gak.kiranya zaid ni dah jd dealer utk aku punya apam pulak.setiap minggu beratus2 apam dia order.terima kasih zaid tolong carikan cust utk akak.

close up sikit aku dah cuba buat mcm2 corak mengikut kehendak cust.jd klu sape2 yg berminat nak order blh aje call aku yer 019-9543616.order sekurang2nya 2 hari sebelum tarikh ambil.

harga 50 biji pelbagai corak dan filling RM15.00
harga 50 biji pelbagai corak tanpa filling RM14.00

terima kasih kpd mereka yg sudi order

2 ulasan:

munna berkata...

wah... banyaknya tempahan apam ....

Masya berkata...

wahh.. macam² corak.. xde lebih ker??? hantarlah keblog http://masyaamiraaimie.blogspot.com/
sikit hihihihihi.....

Mungkin Juga Nak Cuba Yang Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...