DAPUR KECIL KU

Rabu, 28 Mac 2012

EDIBLE IMAGE-ZAR ASHRAF

Salam
layan order dr marina sempena majlis besday anak bujang dia yg pertama,walaupun tengah sarat peknen tp dia tak senang duk diam.majlis dia buat kat pandan lake club.meriah sgt dgn budak2 lah
tengok tu kembar yg melebih2 lak.marina ni opismate aku jd sbb aku ni slalu sgt jual kueh kat opis terus dia mintak aku buatkan.terima kasih ina yer.
aku benornya risau gak pasal kek ni sbb tak pernah wat yg jenis besor2 mcm ni.ini guna 1 1/2 resepi cmc.
marina kata cantik kak ,kek pun sedap dan ramai pulak yg tanya tempah kat mana siap tanya ada kedai tak dia org pergi.he..he..kedai kat umah aje.
esoknya jumpa kat opis dia ckp lg semua org puji kek tu sedap sgt.fuhh lega aku alhamdulillah.marina ckp nanti dia nak order lagi.tqvm walaupun dah sarat2 mcm tu sanggup lg uruskn majlis.

ini lak aksi kembar dgn kawan dia lepas majlis walaupun tak bwk baju mandi sempat lg dia gi terjun kat dlm kolam.yg bolat ni sebenarnya utk baby tp aku tak bg jauh2 susah nak kawal 3 org tp budak 2 org ni gi gak berenang kat kolam belakang tu dan baru aku tau anak aku ni dah pandai berenang

2 ulasan:

Mas berkata...

meriah nmpk majlis tu..
kek pun cantikkkk.....
seronok betoi nengok bebudak tu kan..he3

~Pastries Delight~ berkata...

mas-budak2 klu jumpa majlis mcm ni ari2 pun tak pe

Mungkin Juga Nak Cuba Yang Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...