DAPUR KECIL KU

Jumaat, 27 Januari 2012

ORDER

Salam..
Kita update order dulu tp sayang order yg byk2 tu seme gambar dah terdelete hu..hu.. nak wat mcm mana tengok dlm Fb aje lah yer.ada ke org nak tengok???perasan betul..
apa pun Happy Chinese New Year utk seme kawan2 yg sambut aku yg tak sambung lagi seronok sbb dpt cuti lama sikit.hari ni baru start keje balik hu..hu..tak syok lak msk opis.Masa cuti baru ni aku gi jln2 mkn angin saje nak tukar angin nanti aku masuk gambar skrg tengok gambar order yg belum padam lagi ni.Jadi klu sape2 nak order boleh lah order cuma call aje 019-9543616(ida)
order dr kak aizar classmate masa poli dulu sempena majlis naik rumah baru.jauh betul rumahnya kat taman botani klang sik baik aku tak sesat masa gi sana.

order dari abg man rapid sempena besday dia - carrot cake

order dr kak azizah utk mkn2-cream puff
order dr budak telekom utk rasa2 dulu sebelum order bg majlis kawen nya.kenapa ada corak huruf2 tu sbb utk tanda filling ada kat dlm tu.alhamdulillah confirm utk majlis kawen dia nanti.
utk sape2 nak rasa sample blh jugak order harga nya sama utk yg mcm ni cuma RM15 dan seme filling ada.corak boleh bincang kemudian.
order dr eunice sempena besday anak dia utk bg kat staff
order dr siapa aku pun tak tau cuma yg aku tau dia datang kat gerai bihun sup dan order dgn tokey bakso(kak nani) kemudian aku pun pass aje kat kak nani tu.

Tiada ulasan:

Mungkin Juga Nak Cuba Yang Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...