DAPUR KECIL KU

Ahad, 14 November 2010

UPDATE MY TESTIMONI

Salam pg minggu kali ni aku nak share pasal win tea ni,minggu lepas kan aku ada cerita pasal tea ni kan skrg aku nak bg tau result utk aku sendiri dan juga record lah mana tau kot2 aku lupa
berat sebelum minum win tea 89kg
selepas minum win tea selama seminggu 85.5kg(dah ada org perasan aku kurus sikit hai cepatnya org perasan)
Mengikut kata buku :-
Utk kekalkan kesihatan -satu bungkus sehari
Bg yg mengamalkan diet - dua @ 3 bungkus sehari selepas mkn(utk buang lemak)

Tapi aku hanya minum sebungkus sehari sbb nya aku bkn lah jenis suka minum ubat2 ni walaupun tea ni tak pahit sama mcm minum green tea aje ehh rasanya lagi ok dr green tea lah sbb aku memang tak leh minum green tea sbb pening dah tu lepas minum mula nak uwakk..Dan lagi satu paham2 aje lah nak jimat klu minum 3 bungkus sehari mesti kena beli byk2.
ok klu sape2 nak tau berapa harga nya aku bg tau lah walaupun kat link sebelah tu aku dah tulis harga nya tp mungkin org tak perasan kot
Harga wintea utk sekotak RM77.00 sekotak ni blh tahan selama 2 bulan

Ok sekrg aku nak citer pasal gel ni pulak.n3 sebelum ni aku tunjuk gambar lengan aku kan jd ada lah tanya blh tak sapu kat tempat lain dan jawapanya ialah memang boleh dan hanya 3 tempat aje yg tak boleh di sapu dan sememangnya pantang iaitu:-
1-Muka sbb kulit muka jenis nipis dan sgt sensitif sbb tu kita mesti gunakan losyen muka yg di khaskan
2-bahagian leher sbbnya sama juga testur kulit leher dgn muka adalah lebih kurang jd memang tak boleh guna gel ni
3-Buah dada ini memang kena betul2 jaga yer jgn ada pulak tersapu kat situ sbb buah dada kita ada lah tempat pengumpulan lemak kat situ takde tulang @ apa jd jgn lah sapu kat situ
ok hanya 3 tempat itu aje yg memang tak boleh sapu gel tempat lain memang boleh sapu jd jgn sbb tengok aku tunjuk gambar lengan jd hanya lengan aje.klu aku sapu kat perut ke buntut ke tak kan nak ambik gambar agak2 sikit lah nanti tak pasal blog aku ni jd blog prono lak.ok dah..dah..mengarut dah
ini aku nak citer tentang gel ni.pg ni selepas mandi aku pun sapu lah gel ni kat badan ku tp sebelum tu aku ukur dulu sbb nak tau kesannya jom kita tengok yer
pinggang sebelum 84cm selepas disapu gel sehingga kering 81 1/2 cm
punggung sebelum 117 1/2cm dan selepas sapu gel sampai kering 116 1/2cm
Peha sebelum 65cm dan selepas sapu gel sampai kering 63 1/2cm
bila tengok tengok hasilnya mcm tu aku lagi lah rasa seronok he..he..sbb klu agak2 baju yg kat umah tu dah mula ketat boleh lah cuba gel ni.
haa lagi satu nak bg tau smlm aku timbang utk win tea tu 85.5kg dan pg ni selepas sapu gel aku pun saje nak timbang lagi dan tau apa yg terjadi berat aku dah turun 84.5 kg seronoknya.peha aku yg selalu ada masalah melecek tiba2 aje jd licin aje.ini baru guna sekali klu berkali2 mesti lagi byk hilang dah tu ada pulak yg ckp klu dah ari2 pakai asyik kurang aje lama2 tinggal lidi he..he..ok aku nak bg tau gel ni ianya bukan buang lemak tp mengecilkan lemak dlm badan contohnya badan kita ni klu kita gemuk badan mengembang maksudnya lemak tu sebenarnya mengembang jugak dan bila kita kurus maka lemak tu juga mula mengurus
nak tau berapa harga nya satu tiub tu harganya RM198 dan promosi sehingga 15hb ni 3 tiub RM568 dan free 1 botol scrub.
Cara yg betul memakai nya adalah sewaktu mandi mesti scrub badan dulu supaya pori2 kulit terbuka dan memudahkan gel masuk/meyerap ke dlm sel kulit.
ok jika sesiapa sekitar lembah klang mau cuba secara percuma boleh aje call aku 019-9543616(ida)

 

Tiada ulasan:

Mungkin Juga Nak Cuba Yang Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...