DAPUR KECIL KU

Sabtu, 13 November 2010

MY TESTIMONI CELULITE GEL

Pagi2 nak buat tayangan perdana he..he..jgn marah.klu nak marah pun bkn korang punya blog aku punya,bkn apa aku asyik duk tayang pasal gel ni aje kan sampai org tengok pun tension lah yelah ida ni mcm tak reti nak buat n3 lain.Takpe2 aku just nak tunjuk aku sendiri punya pengalaman menggunakan gel ni jd takde lah org ckp ida tu duk tayang2 entah betul ke idak gel tu berkesan entah2 saje aje kan sbb nak jual.takpe2 skrg korang blh tengok betul ke tidak dan klu masih lagi blm percaya just call or sms aku utk free testimoni jd klu rasa tak menjadi tak yah lah beli kan tp klu dah ada kesan tepuk dada tanya selera lah ok jom tengok gambar ini pertama kali aku guna di lengan ku
hu..hu..bertapa besarnya lemak kat lengan ku dulu pakai baju saiz S skrg XXL jd bila dah ada gel ni tak tukar S pun tak pe janji blh tukar ke M pun dah ok he..he..confirm blh punya sbb ada gel ni,tak payah susah2 nak guna gel yg panas pijar lagi dah dulu aku pernah cuba sendayu tinggi huii tak yah ckp lah dia punya panas meletup2aku sempat pakai berapa kali aje tak tahan panas giler.lepas tu gatal nak cuma londan plak kekonon nak gak try sbb tergoda dgn iklan tv tu tp mak ai seksa jugak lepas abis aje treatment aku pening satu hari bila tanya kat girls2 kat situ dia ckp memang lah sbb nak buang toksid dlm badan dan aku dah tak sanggup dah kena balut mcm swiss roll tu aku siap menjerit lagi suruh dia org buka(ada ke patut yelah panas sgt) lepas tu cuba plak mustajab ni ok sikit panas sekejap aje tp bau nya mak datuk bau minyak urut sampai satu opis blh tau aku guna losyen mustajab tu dah tu siap sakit perut lagi duk ulang alik gi toilet.last2 aku letak tepi aje bila lenguh2 aku sapu ler.jd bila org citer pasal gel celulite ni aku siap kondem lg sbb dah tak caya tp tetap nak cuba yelah free bukan nak kena beli dulu baru cuba kan dan amat2 mengejutkan ku hu..hu..gelnya berbau wangi mcm losyen baby lepas tu sejuk aje mcm losyen duk dlm peti sejuk dah tu tak melekit bila dah serap dlm badan dan basuh langsung takde licin2 mcm pakai losyen baby tu.dannnn yg penting cm pun hilang hu..hu..menakjubkan.mai tengok gambar lepas 5 min aku guna ni
nampak sgt lengan aku mengelebeh hu..hu..mesti2 kena pakai ni.

tak tipu yer ini memang betul2 aku punya testimoni,tengok muka aku siap senyum lagi sbb sejuk aje bila terkena gel tu.ok mesti ko rang nak tau apa bahan2 yg ada kat dlm gel tu.jgn risau tiada bahan kimia sbb ia organik aku dah tunjuk pd n3 yg lepas jd korang tengok blk lah.Gel ni dtg dr jepun bkn kat sini so memang limited stok lah.

 ok lepas aje sapu gel tu kita gunalah guasa utk bg gel tu menyerap masuk ke dlm liang2 roma sambil memecahkan toksin dlm badan.mesti korang tanya kan sakit tak bila kena guasa tu jawapan aku tak sakit dan kulit aku langsung takde kesan merah2 seperti kena bedal/pukul(kulit aku ni memang jenis cepat lekat tanda klu org cubit ke mesti dah ada kesan merah2)tapi jika nak cepat lagi masa mandi kena scrub badan bg liang2 roma terbuka dan lepas aje lap2 kering terus sapu gel ni confirm memang jd.ok lah aku nak sambung keje yg bertimbung ni dan berangan kurus he..he..

1 ulasan:

Mimiey.. (^-^) berkata...

akak...nk tnya. 1 tu bape inggit???

Mungkin Juga Nak Cuba Yang Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...