DAPUR KECIL KU

Isnin, 25 Oktober 2010

CUCUR JAGUNG DAN CARROT

Salam monday..salam mody klu yg keje hu..hu..tau2 seme org ada mood macam ni klu yg keje opis klu keje shif rasanya lagi mody kot sbb dulu aku pun keje shif gak dan memang tension bila weekend langsung tak blh cuti.off day lak kena pilih antara 5 ari dr senin ke jemaat aje hu..hu..sib baik skrg dah keje opis dah tp cuti ari ahad aje plak sabtu tak cuti.tapi itulah manusia tak pernah nak puas bg betis nak peha.dah lah layan sarapan kami anak beranak smlm.dah lama aku pikir apa nak buat dgn jangung frozen yg aku beli dah berkurun tu jd smlm dgn tindakan segera aku cuci pastu masuk blender masuk air sikit blend agak2 hancur aje.pastu masuk bilis masuk carrot sagat pastu bawang mayang tepung siap blh goreng.resepi tak yah lah aku main campak aje tp rasanya garing bila mkn panas2 bila dah sejuk rasanya lembut aje.kakak lak beria-ia mkn

Tiada ulasan:

Mungkin Juga Nak Cuba Yang Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...